تعبیر خواب خشونت

تعبیر خواب خشونت

در سر زمین رویاها آمده:

شما خشن و بدجنس هستید : عشق شما دو طرفه صادق می باشد .

دیگران با شما خشن هستند : آشنائیهای جدیدی در پیش دارید .

دوستان با شما خشن هستند : دوستان شما دورو و مزدور هستند .

بچه ها با پدر و مادرشان خشن هستند : شما بسیار خوب و مهربان هستید .

نزدیکان با شما خشن هستند : یک دزد پیدا می کند

تعبیر خواب خشونت

خشونت همواره جزئی از زندگی ما انسان‌ها بوده است. در واقع، خشم و عصبانیت و جدال در تمام جنبه‌های زندگی ما حضور دارد، بنابراین کاملا عادی است که هر از گاهی خواب خشم و دعوا و جنجال ببینیم. اما، آیا معنی نمادینی برای این خواب وجود دارد؟ اگر بیش از یک بار خواب خشونت ببینید به چه معنی است؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا تعبیر خواب خشم و عصبانیت را بدانید و از ۶ تعبیر دیدن خشونت و دعوا در خواب با خبر شوید.

تعبیر خواب خشم و عصبانیت

معانی نمادین خشونت و دعوا در خواب

خب، نه تنها دیدن خشونت در خواب بازتابی از زندگی واقعی ما است، بلکه معانی نمادین مختلفی دارد. اگر می‌خواهید یک تعبیر خواب خشم و عصبانیت درست داشته باشید باید تا آنجا که می‌توانید جزئیات را به خاطر بیاورید. مهم است نوع خشونتی که خواب دیده‌اید و احساسی که در خواب داشته‌اید را به یاد بیاورید. جزئیات بسیاری در هر خواب وجود دارد که برای تعبیر آن ضروری و مهم هستند.

ممکن است خواب دیده‌ باشید به کسی آسیب رسانده‌اید و می‌دانید که این کار را هرگز در بیداری انجام نخواهید داد. همچنین ممکن است خواب ببینید که خشونت را تجربه کرده‌اید یا اینکه کسی از خانواده‌تان قربانی خشونت شده است. همچنین وضعیت‌های بسیار دیگری در رابطه با خشونت وجود دارند که ممکن است در خواب‌ شما رخ بدهند.

در اکثر موارد خواب مربوط به خشونت نماد این است که چیزی در زندگی بیننده‌ی خواب از کنترلش خارج شده است. این خواب‌ها ممکن است نماد خشم سرکوب شده، ترس‌ها و نگرانی‌های‌تان باشند. گاهی این خواب‌ها می‌توانند به معنی آن باشند که وضعیت رابطه‌ی عاشقانه‌ی شما چندان خوب نیست. ممکن است احساس کنید گم شده‌اید یا درباره‌ی درک موضوعی گیج شده باشید، در نتیجه به دنبال یافتن آرامش هستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پایان جهان: ۴ نشانه شناسی از دیدن روز قیامت و آخرالزمان در خواب

در ادامه، بعضی از رایج‌ترین خواب های مربوط به خشونت و تعابیر آن‌ها را می‌خوانید.

اگر تا به حال خواب خشونت دیده‌اید، اکنون فرصت خواهید داشت معنی خواب‌تان را در یابید.همچنین، این مقاله ممکن است به شما کمک کند از بعضی خواب‌های دیگر مرتبط با خشونت درک بهتری پیدا کنید.

۱. خواب خشونت در قالب بلایی طبیعی

اگر خواب خشونت و بلایای طبیعی دیده‌اید، در صورتی که در خوابتان اوضاع از کنترل خارج شده باشد، نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب حاکی از آن است که افکارتان در زندگی واقعی بسیار منفی هستند، در نتیجه هیچ چیز خوبی را در پیرامون خود نمی‌بینید. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که نمی‌خواهید مسئولیت‌های‌تان را در زندگی بپذیرید.

۲. اینکه در خواب دست به خشونت می‌زنید

اگر خواب دیده‌اید که در خواب دست به عملی خشونت آمیز زده‌اید، این خواب بازتابی از افکار و احساسات شما است. چنین خوابی نشانه‌ی خشم و جنبه‌ی تیره و منفی شخصیت شما است. ممکن است احساس کنید کسی مانع رسیدن شما به اهداف‌تان می‌شود، بنابراین احتمالا از دست این شخص به شدت عصبانی می‌شوید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سفر و مسافرت: ۱۲ تعبیر دیدن سفر کردن در خواب

۳. خواب این که خودتان خشونت را تجربه کرده‌اید

اگر خواب دیده‌اید که قربانی خشونت شده‌اید، مثلا اگر از شما به زور چیزی را بدزند یا به شما تجاوز شود، این خواب نشان دهنده‌ی ترس‌های شما در زندگی واقعی است. شما ممکن است از چیزی یا کسی بسیار ترسیده یا نگران باشید. این امکان وجود دارد که کسی کنترل زندگی شما را در دست گرفته است، در نتیجه احساس می‌کنید قربانی هستید.

با وجود این، تعبیر دیگری نیز برای این خواب وجود دارد. اگر خشونت دیده شده در خواب‌تان در قبال خودتان صورت گرفته باشد، پس می‌تواند نشان دهنده‌ی تقصیر و گناه شما در رابطه با چیزی باشد. ممکن است به خاطر کاری که در زندگی واقعی انجام داده‌اید خودتان را مقصر بدانید، در نتیجه دلتان می‌خواهد در خواب خودتان تنبیه کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب زندان: ۵ نشانه شناسی خواب زندان و زندانی شدن

۴. تعبیر خواب خشم و عصبانیت علیه فرزندان‌تان

اگر خواب دیده‌اید که در قبال فرزندان‌تان خشونتی صورت می‌پذیرد، به معنی آن است که در عالم واقع احساس درماندگی و ضعف می‌کنید. در مورد چیزی عصبانی هستید، اما قادر نیستید اوضاع و شرایط را عوض کنید.

۵. خواب خشونت علیه خانواده‌تان

اگر خواب دیدید کسی از افراد خانواده‌تان مورد خشونت واقع شده است، این بازتابی از نگرانی‌ّهای شما در رابطه با خانه و خانواده‌تان است. اگر آن شخص مادرتان باشد، می‌تواند نشانه‌ی بدیمنی باشد. این خواب ممکن است به معنی آن باشد که بزودی چیزی را از دست می‌دهید. همچنین می‌تواند به رابطه‌ی شما ربط داشته باشد و به معنی آن باشد که اوضاع و احوال‌تان در زندگی خانوادگی چندان خوب نخواهد بود.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که با کسی جر و بحث می‌کنید و او را نمی‌شناسید و این درگیری منجر به عصبانیت و بگو مگو گردد از دست خویشاوندان و اعضای فامیل تکدر و آزردگی پیدا می‌کنید که بعد به صلح و دوستی می‌انجامد.
لوک اویتنهاو: عصبانی شدن: سوء تفاهم در خانواده
محمدبن سیرین گوید:
  • اگر کسی بیند که کسی خشم گرفت از بهر خدای تعالی، دلیل بر خیر و نیکویی او کند.
  • اگر بیند از بهر دنیا خشم گرفت، دلیل که کار دین را حقیر و خوار گرداند و به دنیا مغرور شود.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند پدر و مادر بر وی خشم گرفتند، دلیل که از جایگاهی بلند بیفتد.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر خواب ببینید خشمگین هستید و با فریاد از دیگران انتقاد می‌کنید و اشیاء را به سویی پرت می‌کنید، علامت آن است که دوستانتان با وقایعی تلخ روبرو خواهند شد.
  • اگر خواب ببینید دیگران خشمگین شده‌اند، علامت آن است که با اوضاع نامساعد کار خود در محیط اجتماعی روبرو خواهید شد.
آنلی بیتون: اگر دختری نامزد خود را در خواب خشمگین ببیند، علامت آن است که در امور عاشقانه با سوء تفاهمی مواجه خواهد شد.
لوک اویتنهاو می‌گوید: عصبانی بودن از دست کسی که به او علاقمند هستید: عشق و یا پایانی خوش برای انجام کاری
لوک اویتنهاو: از دست یک دوست عصبانی بودن: یک دوست خوب
آنلی بیتون: اگر خواب ببینید همسایه‌های شما عصبانی یا اندوهگین به نظر می‌رسند، نشانه آن است که درگیر اختلاف و مشاجرات خواهید شد.

تعبیر دیدن دعوا در خواب چیست؟

تعبیر خواب دعوا quarrel

دعوا اگر به صورت جدال باشد در حرف ـ ج ـ کلمه جدال آمده است ولی اگر دعوا منحصر به عصبانیت و …

ابراز خشم و بگو مگو باشد تعبیر دیگری دارد. اگر در خواب ببینید که با کسی دعوا می کنید که او را نمی شناسید از خویشاوند و عضوی از فامیل تکدر و آزردگی پیدا می کنید که بعد به صلح و دوستی می انجامد ولی اگر آن که با او دعوا می کنید آشنا بود دو حال دارد. اگر او با شما دعوا می کرد بیگانه ای به شما محبت می کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید نمود و اگر شما با او دعوا می کردید شما هستید که به دیگری محبت و خدمت می کنید که نا آشنا و غریبه است. اگر دیدید دو نفر با هم دعوا می کنند موردی پیش می آید که خوشحال می شوید.

تعبیر خواب بدرفتاری‌ و خشونت‌

اگر در خواب‌ ببینید که‌ مورد بدرفتاری‌ و آزار و اذیت‌ قرار گرفته‌اید، نمایانگرآن‌ است‌ که‌ دشمنی‌ فریب‌ تان‌ خواهد داد. اگر شما در خوابتان‌ کسی‌ را مورد بد رفتاری‌ و آزار و اذیت‌ قراردهید، بدین‌ معنا است‌ که‌ نتایج‌ و پیامدهای‌ منفی‌ ناشی‌ از انجام‌ دادن‌ عملی‌ نادرست‌ و ناصحیح‌ در یک‌موقعیت‌ دوستانه‌، دامن‌ گیرتان‌ می‌شود. این‌ گونه‌ خواب‌ها، بیشتر در میان‌ افرادی‌ رایج‌ و متداول‌ هستندکه‌ در زندگی‌ واقعی‌ بدرفتاری‌ و آزار و اذیت‌ را عملا تجربه‌ کرده‌اند.

مطالب مرتبط :

تعبیر خواب مردگان زیاد نزدیک متحرک در خواب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.