انجیر و خواص آن

انجیر و خواص آن

انجیر خشک،انجیر به انگلیسی،انجیر در بارداری،انجیر و دیابت،انجیر سیاه

انجیر میوه خوشمزه و پر خاصیتی است که بدنیست خواصش را بدانید.

لازم به ذکر است که بدانید که طبع انجیر گرم و تر است ، غنی از ویتامینهای مختلف مانند B1 ، این میوه ضد چربی و اوره خون است و میتوان گفت که تصفیه کننده ی خون می باشد. البته به دلیل ویتامین و آنتی بیوتیک هایی که دارد استفاده از آن در دوره نقاهت بسیار مفید و موثر است به ویژه اگر در 10 صبح و 5 عصر استفاده شود. بهتر است بدانید که انجیر نرم کننده ی سینه و روده نیز می باشد.

انجیر،خواص انجیر
انجیر برای کسانی که تنگی نفس دارند خوب و مفیدمی باشد .بهتر است بدانید که انجیر دارای آهن ، برم ، منگنز ، آهک و گوگرد می باشد.لازم به ذکر است که خوردن انجیر قبل از غذا موجب تحریک اشتها می شود و محیط را برای هضم غذا سهل می گردد.درواقع کسانی که یبوست دارند قبل از غذا انجیر میل کنند. کسانی که می خواهند چاق شوند صبح ناشتا انجیر با کمی رازیانه میل نمایید.

انجیر،خواص انجیر
قابل ذکر است که انجیر از ریزش مو جلوگیری می نماید.لازم به ذکر است که انجیر + گردو محرک شهوت می باشد.در واقع انجیر بوی بد دهان را از بین می برد. لازم به ذکر است که سوخته میوه انجیر با روغن کنجد موهای سفید را مشکی می نماید.در واقع سوخته انجیر + گلیسیرین دندانها را سفید و محکم می نماید.

انجیر،خواص انجیر
بهتر است بدانید که جوشانده انجیر برای ذات الریه ، ذات الجنب ، آسم ، تنگی نفس ، سرماخوردگی های مکرر مفید می باشد. در واقع برای درمان یبوستهای شدید انجیر را شب در شیر خیسانده صبح ناشتا میل فرمایید.بهتر است بدانید که انجیر حالت تشنگی و تب را از بین می برد.والبته شیرابه انجیر یک مایع پنیر خوبی می باشد.

انجیر،خواص انجیر

با دانستن خواص این میوه حتما آن را در سبد میوه خود بگنجانید.

انجیر و خواص آن

هلو

سیب

کیوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.